Časté dotazy (FAQ)

Je zboží nové?

Ano, prodáváme pouze nové zboží. I když některé produkty, zejména ve stylu Vintage, Provence nebo Venkov, mohou vykazovat známky opotřebení, jedná se o záměr. Zboží může být uměle zestárlé patinou nebo přímo upravené do těchto stylů bydlení. Takové produkty mají tyto detaily již na fotografiích a jsou zařazeny v daných kategoriích.

Velmi rádi nabízíme na ukázku i styly, kterým se detailně věnujeme v rámci stylového nábytku. Pokud si však chcete udělat objednávku a nejste si jistí, vždy máte možnost nás navštívit a dokonce vidět vzorky k více produktům, které prodáváme. Malvarosa Nábytek.

Odkud pochází zboží na e-shopu malvarosa.cz?

Většina našich dodavatelů nábytku a dekorací je ze Španělska a Itálie, ale prodáváme i zboží z Německa, Velké Británie, Portugalska, Indonésie a Filipín. Vše je však nakupováno v zemích EU a vždy dohlíženo a navrhováno španělskými designéry.

Jaké jsou dodací termíny?

Mnoho zboží máme skladem v Praze. Máme velký showroom v Nuslích a s tím spojený sklad. Tedy vše děláme na stejném místě a nikam neposíláme naše zákazníky. U zboží vystaveného v showroomu nebo zabaleného ve skladu má stav „skladem“. Většina zboží z expozice má vysokou slevu a je to uvedeno u produktu.

Další produkty mají stav „skladem u dodavatele“, což je obvykle 2–6 týdnů. Průměrně jde o 2–4 týdny. Pokud má výrobek dodací lhůtu 4–8 týdnů, zboží se musí vyrábět a čas dodání je okolo 4–6 týdnů. Necháváme si rezervu, ale vždy je zboží dodáno v dostatečném předstihu.

Je Malvarosa zahraniční projekt?

Ne, Malvarosa je česká značka fungující už více než 10 let. Inspirovaná španělským názvem Malvarosa. Pro český a slovenský trh máme výhradní obchodní značku a není možné koupit něco pod naším jménem Malvarosa Nábytek, jelikož to spadá pod českou a slovenskou obchodní komoru jako ochranná známka. To znamená, že pokud se někdo vydává za nás nebo inzeruje pod naším jménem, klame a uvádí vás v omyl. Je třeba být opatrný!

Na jaký nábytek a doplňky se specializujeme?

Prodáváme hlavně španělský a italský stylový nábytek. Ale rádi zavítáme i do jiných koutů světa, pokud se nám to hodí do našeho obchodního portfolia. Neprodáváme to, co je běžně na trhu, ale už 10 let vytváříme koncept, kde se zaměřujeme na různé styly nábytku, jako je rustikální, koloniální nebo designový styl, a nově jsme zařadili orientální nebo patchwork styl, které opravdu stojí za prozkoumání.

Je vždy nábytek od vás vyrobený z masivu dřeva?

Ano, je. Výjimky tvoří sklo, kov a materiály obsažené v doplňcích, které logicky nemusí být ze dřeva (sošky, sklo, kovy, zrcadla). Může se však stát, že pro lepší funkčnost nábytku je např. u italské komody s pojezdy použitá kvalitní dřevovláknitá deska, která lépe drží rovinnost.

Nikdy se však nestane, že by masiv představoval méně než 80 % produktů ze dřeva. Náš průměr je 90 %. Vše máme z masivu a konkrétně je to popsáno u produktu. Více o materiálech se můžete dozvědět na našich stránkách materiály.

Jaké jsou platební podmínky?

Můžete zaplatit převodem nebo na dobírku. U větších částek na dobírku nad 10 000 Kč, které nemáme skladem my, ale naši dodavatelé, si vyhrazujeme platbu 50 % předem. Záleží na velikosti objednávky. Možné je zaplatit i 100 % předem nebo 50 %, podle vaší volby. Platební podmínky jsou tedy od 0–100 %. Vše se dozvíte v krocích objednávky.

Zatím neposkytujeme platbu kartou, ale při možnosti převodu je velmi jednoduché zaplatit pomocí QR kódu. U našich přepravců je v 80 % případů možné platit kartou při dobírce. O této informaci jste vždy předem informováni prostřednictvím SMS a emailů. Zatím neposkytujeme ani nákup na splátky, i když to máme v plánu do budoucna.

Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Každý kupující má právo odstoupit od smlouvy (objednávky) a konkrétní postup v souladu s českým občanským a obchodním zákoníkem najdete najdete v obchodních podmínkách.

Co když nechci zboží vrátit a je poškozené?

V takovém případě se jedná o reklamaci. Je třeba kontaktovat naši společnost prostřednictvím info@malvarosa.cz s nafocenými vadami výrobku. Reklamaci následně řešíme individuálně dle reklamačního řádu.

Je nutné se na www.malvarosa.cz registrovat, když chci něco koupit?

Ne, zboží je možné koupit i bez registrace. S vašimi soukromými údaji vždy zacházíme dle platné legislativy ochrany osobních údajů.

Je možné změnit příjemce zboží již po jeho dodání?

Ne, není možné změnit konečného příjemce ani fakturační adresu. To vše lze učinit pouze před dodáním zboží.

Jak probíhá doručení zboží?

Zboží doručujeme přes PPL, Toptrans CZ nebo našeho soukromého smluvního přepravce. Konkrétní podmínky doručení najdete v obchodních podmínkách.

Cílového přepravce si můžete zvolit při dokončení objednávky. V rámci Prahy a Středočeského kraje poskytujeme i kompletní výnos. Lze si domluvit i jiné služby, například montáž nábytku při větších objednávkách. Musí to však být domluveno předem. Doručovací lhůta od převzetí zboží dopravcem je 1–2 dny.

Doručujete i do jiných zemí než ČR?

Ano, doručujeme. Na tyto případy máme slovenskou verzi webu, kde je možné platit v € a domluvit si i osobní podmínky prodeje. Prodávali jsme už i do Švýcarska, Německa, Maďarska, Španělska, Polska či Litvy. Vše proběhlo bez problémů s maximální spokojeností zákazníků.

Jsem nesmírně spokojený/á s nákupem a zbožím a rád/a bych napsal/a pozitivní recenzi

Jsme spokojeni s vámi. U našich více než 6000 produktů to není tak jednoduché, ale vždy nás potěší vaše radost. Proto rádi uvítáme pozitivní recenzi na profilu Google nebo na profilu Seznam.

Nejsem spokojený se zbožím a nedokážu ho vrátit sám

Nic se neděje. Stačí se nám ozvat a my zajistíme tuto službu. Cena za tuto službu je však zpoplatněna. Je třeba vyplnit formulář na odstoupení od smlouvy a následně telefonicky nebo emailem požádat o zpětné vyzvednutí zásilky.

Ceník dopravy zpětného vyzvednutí zboží = cena dopravy, kterou jste zaplatili při převzetí. Standardně je možné odstoupit od smlouvy doručením neporušeného zboží do 14 dní. Zboží musí být v originálním balení, nepoškozené. Dbejte na zpětné zabalení zboží, doručovací společnost ho může poškodit a je složité dokazovat jim poškození.

I proto se snažíme polstrovat a balit menší zboží tak, aby se k zákazníkovi dostalo nepoškozené. Větší zboží posíláme vlastní dopravou nebo přes kurýra na paletách.

Jsem nespokojený se službou nebo zbožím a chci ho vrátit

Vždy tak můžete učinit v rámci podmínek vrácení zboží.

Co dělat, když jsem nenašel žádnou odpověď na můj problém nebo dotaz?

Zavolejte na +420 608 701 331 nebo napište na info@malvarosa.cz. Rádi tuto sekci rozšíříme, aby ti po vás měli jednodušší cestu k odpovědi.

U nás se však vždy dovoláte během provozních dnů. Nebo nás navštivte osobně, vždy se těšíme osobním návštěvám.

Váš tým Malvarosa